SRA Turvallisen ampujan kurssi 2023

XXXXXX KURSSI TÄYNNÄ XXXXXX

SRA Turvallisen ampujan kurssi 16.06. – 17.06.2023 Rovaniemellä Toramon ampumaradalla.

PE klo 17-21 teoriakoulutus

LA klo 9-13 teorian kertaus, teoriakoe, ensimmäiset mahdollisuudet ampumakokeisiin ja seuraavien ampumataitotestien aikataulujen sopiminen

Kurssin järjestää Rovaniemen Reserviläiset.

Kurssin hinta on 50,00 €.

Kurssin hinta sisältää:

Kahvit ja pientä purtavaa

Teoriakurssin, kurssimateriaalin, teoriakokeen ja aseenkäsittelyn kylmäharjoittelun.

Kurssin hinta ei sisällä SRA-rekisteröintimaksua, eikä ampumakokeen patruunakuluja. Ampumakokeiden aikataulu ja järjestäminen sovitaan erikseen kurssin aikana. Ampumakokeeseen tarvitset omat kuulosuojaimet ja suojalasit.

Kurssille osallistujalla tulee olla hallussa aseenkäsittelyn perusteet, riittävä kokemus ja ampumataito erityisesti pistoolilla.

Ilmoittautuminen etukäteen kurssille s-postilla nuutti.holopainen@gmail.com

Ilmoittautumisen jälkeen saat maksuohjeen. Kurssille otetaan 15 ensimmäistä kurssimaksun maksanutta henkilöä. Kurssimaksun maksaminen vahvistaa ilmoittautumisen/osallistumisen kurssille ja kurssimaksu tulee olla maksettuna 15.05.2023 mennessä.

Maksettua kurssimaksua ei palauteta.

Kurssille tultaessa osallistujalla tulee olla jonkin Reserviläisyhdistyksen jäsenyys sekä Reserviläisen lisäjäsenyys (ampumaturva) tai SAL kilpailulisenssi. Varaudu todistamaan jäsenyys ja vakuutusturvasi kurssilla.

Jäseneksi liittyminen:

tai ottamalla yhteyttä suoraan Rovaniemen Reserviläisten puheenjohtaja Pasi Ruokaseen 040 048 8827

Jäsenhakemus hyväksytään Rovaniemen Reserviläisten hallituksessa, joten varaathan aikaa hakemuskäsittelylle.

Reserviläisten toimintaturvan voit tilata osoitteesta: https://www.reservilaisliitto.fi/jasenille/toimintaturva/

Järjestäjällä on kurssilla esittelyssä AK & AR kiväärit, pumppu- ja puoliautomaattihaulikko ja pistooleita.

Ampumakokeita varten saa tarvittaessa aseen lainaan, eli oma ase ei ole kurssille välttämätön. Omaa SRA sääntöjen mukaista asetta saa myös käyttää ampumakokeessa.

Järjestäjä suosittelee etukäteen tutustumista SRA:n sääntö ver. 8.0.

SRA säännöt v 8.0

Lajin esittelyvideo

Kaikille ilmoittautuneille toimitetaan tarvittavat esitiedot ennen kurssin alkamista.